Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008













10 μήνες μετά,
Στέκομαι στην αποβάθρα ΚΠ1993
Προτάσσοντας το ζωγραφισμένο μου εισητήριο
(ζωγραφισμένο...δεν είχα χρήματα να αγοράσω)
Περιμένω το τρένο να φανεί
Μα κάθε τόσο ανακοινώνεται η καθυστέρηση του
Κι όταν φτάνει
"Δεν το έχεις επικυρώσει"
η φωνή των ελεγκτών
Πάντα με διώχνουν
Μα κανείς δεν μου είπε που να το επικυρώσω
Και εγώ μένω πάντα εκεί
Στην άκρη της αγαπημένης μου αποβάθρας

Μια παρέα πέρασε
Τρεία αγόρια, τέσσερα κορίτσια
Χαμογελαστοί όλοι τους
Ήταν μία, ψηλή, καστανή κοπέλα που με κοίταξε
με τα έντονα καφέ μάτια της
Και το πρόσωπο της φανερά θλίφτηκε
Θα μπορούσα να χαρώ που κάποιος επιτέλους
ενδιαφέρθηκε για μένα
Μα δεν χαίρομαι με την θλίψη των άλλων
Της χαμογέλασα
Και έπειτα η παρέα χάθηκε στο δικό της βαγόνι







Κι άλλο τρένο
Και κάποιος κατέβηκε
Μια γριούλα
Είχε προβλήματα φαινότανε
Τα ρούχα της κατεστραμένα, φθαρμένα
Η κίνηση της δύσκολη, έσκυβε πολύ
έχοντας την παλάμη της ακουμπισμένη στην μέση της, πίσω στην πλάτη
Τα πόδια της δεν την βοηθούσαν
Μα δεν είχε μπαστούνι
Σε μια στιγμή το τρύπιο φουλάρι της έπεσε
Πήγε να σκύψει αλλά δυσκολευόταν πολύ
Τότε, για πρώτη φορά κουνήθηκα για άλλο λόγο
Πλην για να επιβιβαστώ
Έσκυψα, το σήκωσα και της το πέρασα στο λαιμό
Μου χαμογέλασε ευγνωμονώντας
Και εγώ δηλώνοντας πως δεν κάνει τίποτα
Πήγα να φύγω
Τότε αυτή με έπιασε από τον ώμο, με σταμάτησε
Πλησίασε να φτάσει το αυτί μου, όσο μπορούσε
Και εγώ έσκυψα για να την βοηθήσω
Και μου είπε:
"Να χαμογελάς και να περιμένεις
Και κάποτε θα 'ρθει. Θα σου δώσει
ένα επικυρωμένο εισητίριο, θα σε
φιλήσει, θα σε πιάσει από το χέρι
και θα προχωρήσετε μαζί. Ο ελεγκτής
θα σας αφήσει χωρίς δισταγμό
και θα ξεκινήσετε για ένα ταξίδι
χωρίς επιστροφή πάντα μαζί, πάντα
χέρι χέρι"

Και είναι αυτή η γυναίκα που δυσκολεύμαι να πιστέψω

8 σχόλια:

jacki είπε...

Στα τρένα που φύγανε χωρίς εμάς λοιπόν.
Όμορφο Γιώργη.

Μαρια Νικολαου είπε...

Προτάσσοντας το ζωγραφισμένο μου εισητήριο
(ζωγραφισμένο...δεν είχα χρήματα να αγοράσω)

Αυτή η φραση απο μονη της ειναι "ποιημα"..
Γραφεις πολυ ομορφα..
Καλησπέρα

Γιώργος είπε...

ναι, μας αφήσανε απ' έξω...μερικούς τρένα για κοντινούς σταθμούς, μερικούς σε τρένα όπου θα ταξίδευαν πολύ

Καλησπέρα jacki

Γιώργος είπε...

Μαρία σε ευχαριστώ πολύ..!!
Καλησπέρα.. :)

Ανώνυμος είπε...

http://youtube.com/watch?v=YgyjaazPqCk&feature=related
εξαιρετικό!!
την καλησπέρα μου!!

Ανώνυμος είπε...

Γιωργο μου εισαι καταπληκτικος...μπραβο σου!!!Καλημερα απο καρδιας!!wulla

Γιώργος είπε...

Σταγόνα μου πολύ όμορφο το τραγούδι
Καλό απόγευμα

Γιώργος είπε...

Καλησπέρα Βούλα...σε ευχαριστώ!